tisdag 29 mars 2011

Nya planer och strul med hemsidan

Jag har lyckats tappa bort min externa hårddisk där jag även har min hemsida, flera andra hemsidor och typ alla bilder. Nåja, dyker den inte upp så får jag göra en ny sida helt enkelt :)

Vi har lite nya planer, främst för Vitis. Hon ska få träffa en svart skönhet som jag tror blir jättebra! Hon ska först bantas lite och så klart börja löpa. Vi avslöjar lite senare vilken hane det är. Förmodligen kommer inga katter att säljas till avel, men vi söker ju så klart trevliga sällskapskfamiljer och kanske även en fodervärd till en hona.

Opa ska få träffa Rolle i alla fall, men först ska hon ställas ut i Umeå och i Skellefteå i början på juni. Snygg-Rolle! Även här söker vi fodervärdar!



Sist men inte minst fick jag nya bilder på Bappelsinen! Vilken snygging hon har utvecklats till! Eller ja, jag tycker ju hon alltid varit snygg, men då är jag så klart lite partisk. Någon liten lock till hade kanske inte skadat, men man kan ju inte få allt. Hon ska ställas en dag nu i Umeå få se vad domarna säger. Sedan är planen att hon ska få träffa Camaro, fast först i slutet på året eller något sånt. Man får tänka efter så man sprider ut kullarna lite känner jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar