måndag 10 augusti 2009

Bruce fixade biffen!


Efter bara en eftermiddags introduktion parade Bruce och Nemesis hela dagen. Han är en riktigt bra karl den där Bruce (och inte alls min katt som är lössläppt:P) Nu är det bara en eviga väntan på hallon. Fast jag vågar nästan säga att det tagit, för Bruce har alltid fixat biffen på första försöket och Nemesis har alltid blivit dräktig på första försöker förr.
Så, har jag tur kommer det så pip-aliens runt 11 oktober:) Jag har önskat mig en blåpadda, en svartpadda och sedan kan jag ta en svart solid och en röd hane med mönster:)

Hon får vara där hela veckan eftersom vi ändå ska upp till Piteå nästa helg på utställning. På tal om utställning ska det bli trevligt, men jag ställer ju bara Hjördis och hon har ju som vanligt INTE bra päls till utställning. Det är så typiskt! Jag anmäler henne när hon har bra päls och det är som om hon känner på sig och sedan tappar lockarna på skuldrarna lagom till show.
Nåja, hon är ju ingen bis-katt ändå, så jag är nöjd om jag får certet (vilket vi inte fick sist).

Eng: Nemesis and Bruce mated all day long, after just one day introducing. Who wouldn't mate with Bruce Willis after just one day? :) I think we are expecting kittens on 11th october :)

I still have some problems with my homepage. The virus is all gone but for somehow firefox still likes to give me warnings. If you experience some problems with my homepage, please email me for more informations about the kittens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar