onsdag 12 augusti 2009

Snart utställning!


I helgen åker vi till Piteå för utställning. Jag hade anmält både Nemesis och Hjördis, men nu är ju Nemesis parad och får så klart stanna hemma. Det blir första gången jag ställer Hjördis på ett år! För några dagar sedan skulle jag bada henne vilket är en relativt lätt företeelse. Men, det märktes att jag inte badat henne på väldigt länge och att det varit sommar för det fullständigt rann av smuts från henne:) Nu luktar hon kokos och nybadad:)

Jag har inte packat något ännu, men det får bli i morgon. Om två veckor är det Cool Cats i Luleå. Och en månad efter det, Scandinavian Winner Show! Men det får bli avslutningen på utställningsåret. Jag hade stora planer för Nemesis iår och det har både gått som jag tänkt och inte! Jag hade en önskan och en strävan att försöka få in henne på Sveraks årslistor. Det är inte helt lätt med en vuxen hona i kat3 som dessutom tävlar i sån vanlig grupp. Nemesis har gjort väldigt bra ifrån sig iår. Två BIS och ett BIV samt en IC titel. Problemet är bara att allt detta skett i Norge *s*
Jag tänkte inte längre än näsan räcker ungefär.
Däremot kan jag ju inte klaga över Roxies framgångar, DET var ju helt oväntat:)

Nåja, slutbabblat för denna gång. Bilden idag föreställer jag och Nemesis som kramas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar