söndag 2 augusti 2009

Virus igen!

Gah, min dator driver mig till vansinne! Nu har jag virus på hemsidan igen, trots massa försök att eliminera detta. Jag har ominstallerat hela datorn, bytt alla lösenord, raderat alla filer tillhörande hemsida (och bloggen!), gjort en helt ny hemsida på en annan dator, samt laddat upp den i Filezilla i en annan dator. Nu har jag virus igen!
Men misströsta inte. Jag uppdaterar bloggen så ofta jag kan, så hoppas jag att viruset försvinner snart.

Här hemma väntas det på Nemesis löp. Jag fick låna hem lite hankiss, men det blev ingen direkt succé. Hon är kuttrig, pipig och tom lite svankig ibland, men inget löp.
Hon är anmält till Piteås utställning om 2 veckor och löper hon inte då får hon följa med kanske det får igång henne ;)

English: My website is driving me crazy! Despite many attempts to eliminate the virus, it's back.
Well, I will try to update you here on the blog. Nemesis has not got in to heat yet, but isn't this a big part of breeding? Waiting?
It's seems I'm always waiting for something! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar