lördag 22 augusti 2009

Resultat och mer utställning

Glömde ju säga att allting gick bra på utställning i Piteå. Jag valde av olika anledningar att bara ställa lördagen. Hjördis fick en väldigt bra bedömning av Roca-Folch och han var förtjust i hennes kropp och look. Hon fick sitt CAGPIB, men ingen nominering. Hjördis skötte sig bra som vanligt och är alltid avslappnad på domarbordet. Jag fick även träffa Figge-bäbisen Lisa och fick äran att visa fram henne hos domaren. En snygg liten blåmönstrad tjej som tyvärr ärvt pappas haka. Annars en riktig snygging! :)

Nästa helg åker vi till Luleå och då har jag även med mig Sofias Milla. Det ska bli spännande! Jag har inga förväntningar att Hjördis ens ska ta cert denna gång, men tanke på domarna vi har. Men men, det är alltid kul att visa upp henne!

Inga tecken syns på Nemesis, men hon har ju bara gått ungefär 10 dagar. Hon är som vanligt sjukt gosig och närgången. Ligger i mitt knä, sitter vid mig när jag äter, sover på mina ben ünd so wieter. Världens bästa Pip-Lisa är hon :)

Hm, vad ska vi ta för bild idag? Har ju så lite bilder på den här datorn. Just ja! Wilda när hon hårar som mest:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar