måndag 31 augusti 2009

Vi väntar kattungar!

Hade en trevlig helg i Luleå med blandade resultat. Hjördis blev utan cert på lördagen men fick cert på söndagen. Jag har iof sagt det förr och ändrat mig, men jag tror detta får vara slutet på hennes utställningskarriär. Milla som var min bonuskatt i helgen blev enhällig BIS (5 domare) på lördagen och även BIS på söndagen! Skitkul rent ut sagt! Och den katten är värd det kan jag säga!

När vi kom hem lyste Nemesis tuttar så nog är det kattungar där alltid! Så nu blir det äntligen kattungar i början på oktober. Hoppas så innerligt att det ska vara en liten keeper därinne!

Började kika lite på nästa års utställningssäsong och det blir tajt några månader. Bara under maj är det utställning i Östersund, Övik och Sundsvall. Synd när alla Norrlandsutställningar ska vara koncentrerade under några månader bara. Från April är det späckat fram till augusti, sedan är det lugn under hela vintern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar